she's losing it!

August 29, 2006

Playlist

1. Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms

So keep your candles burning
Make a journey bright and pure
That you'll keep returning always and evermore


2. Niccokick & José Gonzales - I Want You Back


TV screen
TV screen
Take me away from this
Pain
Cause everything is all about the same



3. Regina Spektor - Samson


You are my sweetest downfall
I loved you first
I loved you first



4. Thåström - Fanfanfan

Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
Nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du



5. Counting Crows - Colorblind

I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded
And unfolded
And unfolding

2 Comments:

Blogger Josefin said...

alltså, natalunia eller natalka eller ja, jag känner mig lite worried, lite concerned över dig. du har klarat ib! du fick 41 poäng! du har överlevt! världen ligger vid dina fötter, du kan göra vad du vill, livet efter ib är wonderful och så vidare.
men så träffar jag dagligen fd ib2:or som FORTFARANDE hänger i biblioteket, och din numera dystra blogg och alla mina förhoppningar och drömmar om livet efter ib bara kablaaaam crash boom. typ. (väldigt discouraging i andra ordalag)

22:10

 
Blogger Josefin said...

inte jättesammanhängande eller ens grammatiskt korrekt, men snälla encourage-a mig lite!

22:11

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home